shoppa loss!

Hejsan bloggen, nu ska jag bara skriva kort, eftersom att jag ska hoppa i ett varmt bad,,, Idag efter skolan så mötte jag pappa vid Normalmstorg, där gick vi in på Zara, hittade ingenting bra där tyvärr,, sen gick vi till h&m hittade ingenting bra där tyvärr,,, haha,, nej men efter vi har gått in i ett par butiker gick vi till Gina Tricot, det var där pengarna fick ett nytt hem haha, jag köpte en vit,kort klänning (lite genomskinlig) så att den ska jag använda någon gång när vi går till stranden i Grekland, (man har ju självklart bikini under),
sen köpte jag en jätte cool t-shirt med något tryck på, lägger ut bilderna imorgon, ska bada nu puss & kram 

Kommentarer
Postat av: linn

vad skönt det låter och det låter som det är en fin klänning kram linn

2009-04-22 @ 19:03:16
Postat av: linn l

du astrid för det första är det jag som skrev den där kommentaren om klänningen? Och för det andra så hoppas jag att du inte ska börja spridadåliga rykten om mig i stallet som du har sagt. Och om du kommer att göra det så tror jag inte att det kommer attt gå så bra!!!

2009-04-23 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0