Plan B

Hej, har ni haft en bra dag? själv har jag haft en toppen dag, först duchade jag lite fort innan Estelle kom, då gick vi till H&M och Estelle lämnade tillbaka några kläder.. sen gick vi direkt till Östermalmstorg , där skulle vi fikat men det var fullt överallt, och ja plan B finns ju alltid -Mc donalds, haha, så ja, dit gick vi i allafall, sen efter det så gick vi till Humlegården och tog härliga sommar bilder, och för första gången det här året åt jag en isglass, känns så bra när det ilar i tänderna, det betyder ju sommar!
Sen gick jag hem och såg att klockan redan var tre, och jag skulle ta bussen klockan tjugo över, så ridkläderna flög på, sen gick jag till bussen....

Jag red Joker, han var super härlig, mjuk,lagom tempo, ja han var bäst haha!
Jaja nu kommer bilderna från idag, rätt så många, (bilderna är klickbara)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0