lång dag

Hejsan bloggen, idag har det varit en väldigt lång dag och jag ska försöka beskriva den på bästa sätt..
Först så mötte jag upp Lottie vid 7eleven, efter det gick vi till sveavägen, där gick vi in på Gina Tricot och prova massa fina saker, min dröm kläning, men den var en storlek för stor snyft!
provade solglasögon ja det mesta som går att prova?
Sen så började magarna kurra så vi gick till två olika fik, men alla dom var för dyra och inte mysiga, men det tredje - Waynes Coffe, där tog jag en chockladboll och färskpressad apelsin jouice, Lottie tog en browni, sen gick vi hem till mig och skulle gått utt med en hund i Lotties hus, men hunden var inte hemma, -bad!
Så när vi tänkte gå hem till mig så ringde Hedda K, och frågade om vi kunde komma till Humlegården, ja vi hade ju inget annat speciellt för oss? så dit gick vi och gungade på en jätte stor gunga super kul,tills man började att må illa haha!
Sen gick vi och köpte glass, sen gick jag hem,
och nu är jag hemma!
Det var  min trevliga dag, vad har ni gjort idag?
Ha det bra puss & kram

här kommer lite bilder.

Min drömkläning, svart nere vit uppe,


Lotties lite för stora byxor?


glasögon haha!


jag & lottie


det fanns även en hel skål med marshmallows, mums!

Mitt fika


Lotties fika, (suddig)


Nu har ni fått ett par bilder, se och njut!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha kolla 4:e bilden, tjejen ser lite fundersam ut ;)

2009-04-19 @ 17:18:09
Postat av: Emelie

Haha kolla 4:e bilden, tjejen ser lite fundersam ut ;)

2009-04-19 @ 17:18:10
Postat av: L O T T I E

Fy fan vad ful jag var på bilden med dom förstora legginsen!! :@ <3

Haha xD

Puss, älskar dig gmn! ^^

2009-04-19 @ 17:59:01
URL: http://lashar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0