haha

Hej, har nu gjort i ordning en lunch/frukost, den består av Strepsils,Banan,yougurt och Beroca (c-vitamin dryck)

Ja juste, jag tänkte berätta att på söndag ska jag slinga håret jag ska ha ljusgröna slingor, det kommer bli riktigt snyggt, tror och hoppas jag......april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill! Haha, förlåt var bara tvungen, har ni busat för någon idag? jag kommer i håg förra året jag fick ett sms från min kompis där det stog "Jag har fått en häst" och jag trodde på det, då gick jag till mamma och sa - Mamma, Johanna har fått en häst! mamma svarar - hörredu, har du inte kollat på kalendern, då sprang jag dit och ba -WHHHAAAATTT! och så ringde jag, och ba -haha jag gick inte på ditt skämt! haha smart!
Men ska vila nu,
puss & kram eran sjukling!

Här är min frukost/lunch!

Kommentarer
Postat av: ebba

SV: haha hade inte tid igåår:)

2009-04-01 @ 13:09:21
URL: http://breysey.blogg.se/
Postat av: C A S S A N D R A

SV: Ett par är herrbyxor haha.. Hittade ingen annan bild! <3

2009-04-01 @ 14:46:39
URL: http://seeyoulateralligator.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi gömde oss på toaletten för Elisabet hela morgonen så hon gick runt o leta efter oss x)

2009-04-01 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0