hackare

Hej igen, nu är det paus på Talang 2009, gud jag älskar det haha, nej men idag var det faktiskt inte lika bra som vanligtvis?
Jo juste, jag tänkte bara säga att jag skulle söka på blondinbellas blogg och såg då att det var nera, detta har alltså några hackare gjort, detta gör mig bara så så så arg?, hur kan man vara så uttråkad att man tar bort bloggar?, tycker det verkligen är super töntigt,,,,, Det har gått rykten om att Blogg.se kanske också blir hackade, men man vet aldrig? men det märker ni nog om alla bloggar (www.blogg.se) skulle stänga ner, men då förstår ni varför bloggen inte är igång, nu när hackarna är på vifft så kan ingen blogg blogga säkert.... hoppas verkligen man tar tag i det! Det jobbigaste är ju för blondinbella hon känner miljoner på bloggen och allt hon skrivit bara försvunnit, nej nej nej usch och fy!

Nu börjar Talang 09 så hejdå, förresten detta är sista inlägget för ikväll, God natt allihopa, så bloggar jag direkt när jag vaknar imorgon (jag kan sova ett bra tag), men faktiskt inte för länge för imorgon är det ridning, oooohhh så kul, vi ska hoppa, jag ska hoppa en ponny som heter Troja, ska bli super kul, puss & kram

Liten bild, hittade ingen större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0