goodmoooorning

godmorgon, sovit gott?

Idag är en rätt så jobbig dag faktiskt rätt så mycket lektioner, men en sak som är väldigt skönt är hemkunskapen, så där får man vila innan nästa lektion haha!
Jo igår glömde jag berätta om min gymnastiklärare - OBS! vi hade vikarie - jo iallafall, vå körde någonslags hinderbanekull igår, och då när jag kullade en kille så rammlade han, då drar gympa lärarn tag i mig och ba -vad gör du?! förlåt det var inte meningen att du skulle göra illa dig Sebastian, gympa:nehhe´nehhe, varför har han gjort illa sig då rå? men jag råkade ju bara? phh! sen sa han det dummaste en lärare kan säga till en elev -Bitch, jag tro det eller ej, han sa att jag var en bitch och otrevlig och kaxig.. jag är bara så arg!
Haha aja helst sjukt, men ni får ha en super bra dag!
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0