äntligen!

Hej ,
Har ni sovit gott? själv sov jag ut till klockan 10.00 skönt.. Det bästa är att jag är nästan helt frisk nu, min hals har inte alls lika ont  ... yeess!
Så det blir nog skola imorgon, men det blir ju bara skola en dag till, för nästa vecka är det ju påsklov? Gud så skönt, har ni fått några postkort från vänner då? -jag har faktiskt fått 8 kort, men inget ägg en? Men på lördag ska jag nog ut och handla påskägg till tjejerna, det är alltid lika gott.
Vädret är ju super fint idag, jag ska nog snart gå till min mamma och mata lilla Iris...

Juste igår blev jag super glad, min statistik har ju ökat jätte mycket, jag blir verkligen super glad, men kom ihåg att kommentera också.
Nej inte mer prat nu, nu ska jag upp och göra frukost.

Puss & Kram  ....nej inte eran sjukling, utan mera nästan frisk!

Kommentarer
Postat av: Modesty

Hoppas du kommer imorgon då! :D

2009-04-02 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara allt

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0